Alla inlägg den 27 september 2010

Av Yrsa - 27 september 2010 17:25

Nu är det dags för långkalsonger, mössa och vantar, alltså för matte inte jag. Det var första frostmorgonen i morse och lite förvånad blev jag när jag satte ner mina tassar - kallt! Men det var gott att äta de frostiga grästuvorna som jag hittade. Matte höll på att bli galen på mig. Idag var det matte som kom hem på lunchen, inte mormor, gissa om jag blev förvånad - jag trodde hon hade slutat för dagen - men icke-sa-nicke en kort promenad lite fil i högsta hugg sen for hon och jobbade igen. Det är roligare när mormor är här på lunchen för hon går långa promenader med mig och sen har hon inte så bråttom heller. Hon brukar till och med hinna leka med mig på vår promenad - när man ska springa runt med matte hinner man nästan inte göra sina behov (jag ville skriva skita men det fick jag inte för matte)! Men mormor har gymnastik på måndagar så jag får nog stå ut med detta. Nu ska jag gå och lyfta på mat-tunnan för nu tycker jag att det är dags för mat. /Yrsa


  

Jag var lite undrande över det vita på gräsmattan.


  

Ganska vackert med frosten i bladen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards