Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Yrsa - 22 juli 2010 20:26

Jag och matte är ensamma i stugan just nu - antar att husse kommer snart för han är på golfbanan och åskan mullrar ute och då kommer han nog tillbaka. Jag tycker matte gjorde ett klokt val att vi skulle stanna här. Igår var det flera målningsprojekt och sen åkte vi på middag hos mormor och morfar. Jag tycker alltid det är kul att sitta på deras balkong och titta ut på alla människor - sen bor ju Torsten nära - men det såg inte ut som om han var hemma - hur mycket jag än tittade. Idag har jag varit ensam en stund medan matte och husse var ute och köpte brädor och annat till våra projekt till stugan. Jag sov mest hela tiden. Nu säger matte att  vi måste stänga av datorn för det åskar och blixtrar utav tusan där ute. /Yrsa


  

Husse "vädrade" mina öron där jag satt på mormor och morfars balkong.


  

Jag och husse tog en kiss-paus då tog matte foto på oss från balkongen.


  

Så här ser "muller-himlen" ut just nu!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards