Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Yrsa - 11 juli 2010 20:10

Jag gjorde det igen.... jag simmade mot Finland. Men den här gången gick inte matte in och blev sur - hon drog av sig kläderna och hämtade mig. Haha - nu fick jag henne att bada också. Jag kommer nog att börja blogga varannan dag eller nåt sånt - för det händer ju inte nåt speciellt på dagarna. Jag badar och jagar fiskar och idag var jag under vattnet så länge så husse ropade att jag måste upp med huvudet för att andas. Lite besök och mer bad. Idag har vi haft flera besök på stugan. Lars och Maria kom och hade med sig bullar, men inte fick jag några inte. Sen kom Janne och Ann förbi - de var på promenad och igår kväll var Håkan och Berit här och åt och vovven Nelly (ni vet den där pytte-lilla hunden) var också här och badade med mig (det var då jag stack - jag har insett att matte och husse är lite okoncentrerade på mig när de har folk på besök och det är då jag sticker mot Finland. Nu är det snart fotboll på tv och matte ska lägga sig och läsa - jag kanske sticker ut på en simtur - vem vet? /Yrsa


  

Besök av bästa farbror och faster - vi hade ganska varmt på bryggan som ni ser.


  

Jakt på fiskarna - jag kan stå med huvudet så där ner mot vattnet i timmar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards