Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Yrsa - 20 juli 2010 20:37

Vi var tillbaka i stugan igår igen. Bad som vanligt men en lite ovanligare kvällspromenad. Vi gick på ett ställe i en skog där vi inte varit förut. Sen tog stigen eller vägen slut..... men då hittade duktiga jag en stig.... men till slut tog det stopp även där, inte för mig men för de tvåbenta. Jag sa till dem att ska man gå i skogen måste man ta på sig något annat än sandaler och korta shorts. Vilka puckon man har med sig i skogen. Vi fick vända och gå efter en väg istället.


Idag har det varit kanonfint väder. Vi (jag) har badat - medan matte och husse har målat. Sen for vi och spelade golf en runda - om det pratar vi inte nu - matte säger att jag är som en karusell den första halvtimman - sen lugnar jag mig - och i slutet är jag väldigt lugn - så fort bagen stannar så lägger jag mig - men det kan ni ju fatta själv, +24 grader - dela vattenflaska med matte och bara sol och gräs och inte få bada.


Tillbaka till stugan där jag måste erkänna att jag efter ett kort bad - föll ihop - trött trött trött - men jag bara vilar upp mig lite - kanske sätter igång igen om några timmar. /Yrsa


  

Men kom då - ni långsamma människor med sandaler, här går det rätt så bra att gå efter vägen.


  

Här var det lite värre - jag syns ju nästan inte.


  

Vaktar på lite fiskar.


  

Nybadad och blöt.


  

Zzzzzzzzzzzzzzz

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards