Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Yrsa - 4 juli 2010 11:28

Jag har inte hunnit skriva i helgen - det har varit full rulle hela tiden och just nu undrar jag om jag hör hemma hos mormor och morfar - jag har varit där jättemycket i helgen - jag tycker det är jättekul. Fredagkväll cyklade vi till mormor och morfar och där fick jag vara medan matte och husse var ute och åt på stan. Sen cyklade vi hem, massor med folk överallt - summergames-matcherna håller visst på hela nätterna nästan. Det finns många bollar att jaga, många hamburgare och annat gott som ligger på gräset, mums vad festligt. I går så var jag och husse ner och tittade på några fotbollsmatcher på dagen, sen på kvällen fick jag åka till mormor och morfar igen för då skulle de två-benta på 50-års kalas. De skulle inte bli så sena sa dom, men vet ni, de kom och hämtade mig 02.15 - va - det väckte ju både mig och mormor. Sen när vi kom hem i natt - då tyckte jag det var dags att busa och hitta på skoj, det var ju nästan morgon. Idag eller snarare i kväll blir det nog stugan, där har Ullis, Jocke och Moncho huserat hela helgen, hoppas Moncho bara har låtit bli mina grejor. /Yrsa



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards