Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Yrsa - 14 juli 2010 23:30

Här kommer dagens händelser:


  

Matte och husse hade kommit på att jag skulle badas med schampo (eller rättare sagt såpa) för jag luktar gammalt havsvatten. Mäh vad det är det för struntprat....


  

Det ville jag alls inte vara med om - så jag försökte krypa ur halsbandet.


  

Suck - de lyckades göra mig ren och belöning var att bada i havet med husse - som om det skulle ha hjälpt det där med såpa - jag luktar ju likadant igen.


  

Inför agilityn. Som vanligt blir alldelens galen och lyssnar inte när vi är framme. Därför tog matte, husse och Johan med mig ut i skogen för att jag skulle bli lite lugnare - haha men det  hjälpte inte.


  

Jag och Torsten har som vanligt svårt att hålla oss från varandra.


  

Här sitter jag och tränar på gungbrädan - den tyckte jag var lite obehaglig när den rörde sig - men annars var det som vanligt kul. Jag älskar att springa genom tunnlarna - matte hinner aldrig med. Sen gör jag någon sväng ut bland övriga hundar också.


Jag är skiträdd att jag inte ska få följa när matte och husse ska nån stans med bilen. Så fort bagageluckan är öppen så hoppar jag in och vill inte hoppa ut. Tänk om de skulle glömma ta med mig. Jag fick tränas lite idag på det - jag fick sitta i dörren till huset medan de packade bilen för stugan igen. Det gick ganska bra - jag smet bara en gång. Men jag tycker de är lite glömska så det är bäst jag är framme så jag får hänga med.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards