Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Yrsa - 1 juli 2010 09:23

Agilityn igår kväll gick jättebra. Matte smode på mig myggmedel (för hund) en stund innan vi skulle fara - men jag lyckades gnida bort det mesta innan vi ens hade hunnit till bilen. det var massor med mygg när vi var där. Det gick ju bra så länge vi rörde på oss men så fort vi stod stilla så var det hemskt. Matte är inte den som brukar bry sig så mycket om myggen och inte dom om henne heller - men till och med hon tyckte det var FÖR mycket. Agilityn gick bra. Matte slapp krypa genom tunneln - den sprang jag genom utan problem. Jag hoppade lång-hopp och vanliga hopp (eller vad det heter) - men när matte sprang bredvid så lyckades hon riva en del hopp och springa in i dem också - lite klumpig var hon tycker jag. Jag fick belöning varje gång vi hade sprungit en "bana" men jag sprang hellre till Torsten och busade - det var bättre belöning. Torsten fick inte stå i blickfånget när jag kom rusande på agility-plan - det gick bättre när jag inte riktigt såg honom. Men roligt är det, jag tror matte också tycker det är roligt - men hon blev trött rätt så fort. Nu är i alla fall vår dator inlämnad och vi hoppas den blir färdig innan semestern som börjar i morgon eftermiddag - så jag kan blogga vidare även under ledigheten - nu hjälper matte mig att skriva på jobbet. /Yrsa


  

Man blir j-kligt törstig efter Agilityn - jag drack en hel skål när jag kom hem.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards