Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Yrsa - 10 juli 2010 12:47

Igår for vi till stan på eftermiddagen. Men innan dess gjorde jag det igen..... jag försökte simma till Finland. Matte blir galen på mig när jag bara simmar iväg och inte bryr mig ett dugg att hon ropar - jag bara simmar och simmar. Hon blev arg så hon gick bara in i stugan. Husse är smartare han började kasta pinnar i vattnet och då vände jag - för det var ju kul. Hur kul är det att komma till en sur matte? En golfrunda gick vi sedan - i regn och rusk - jag var blöt hela kvällen igår och har nästan inte torkat ännu. Familjen (alla utom jag) drog sedan ner på stan för att käka grillbuffé, det var otroligt varmt ute hela kvällen. En kvällspromenad blev det sen - även i stan har vi en vacker solnedgång. Men det bästa var i morse. Jag hade fått ett paket av MIN Nisse. Jag har hållt på med den i över en timma. Det var en godiskub, och inte bara godis inne i kuben utan man kunde äta upp hela kuben också. Wow - det är det bästa jag någonsin har fått. Sen drack jag 1 liter vatten eller 2. Nu ska jag vila en stund och framför allt käkarna - kanske blir det stugan igen sedan.


  

Kamning av vackra jag på stugan.


  

På restaurang (utan mig) Björn och Johan.


  

Jens, matte och husse (utan mig) (fattar ni att jag är lite sur).


  

Husse ger mig Nisses present - har inte riktigt fattat än vad det är.....


  

Men jag drog ut den på gården så jag skulle få vara ifred.


  

Här höll jag på i nån timme - jag tror Nisse äter upp den snabbare.


  

Solnedgång i stan - inte dumt det heller.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards