Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Yrsa - 2 juli 2010 13:07

Vår dator är fixad så nu ska det väl bli bloggande hela sommaren också. Igår startade en stor fotbollsturnering här i Piteå för ungdomar, 15 000 spelare - det ni - Summergames heter den. Vi tog oss en promenad igår kväll och strosade omkring för att se på alla människor - det var ett gäng grabbar från något utländskt lag - långt-bort-ifrån, som bara stirrade och stirrade och pekade på mig. Matte tror att de gjorde det för att dom trodde jag var en isbjörnsunge??? Haha - kan det vara så? Imorse när jag och matte var ute på morgonpromenaden så gick mitt fina halsband sönder (det där som det satt hundskit i häromdagen) och jag stack efter en hund direkt!!! Men hunden morrade åt mig så jag var ganska fort tillbaka till matte. Tur för mig sa hon! Myror äter jag, som Baloo, jag tycker de smakar gott. Jag lägger mig bara ner på vår gräsmatta och öppnar munnen så kliver de rakt in och jag smaskar på. Nu har matte börjat semestern så nu ska vi ha kul i 4 veckor, matte säger att hon ska vila men jag ska se till att det blir annat också, kanske börja om med att vakna 5 på morgonen skulle vara uppskattat? /Yrsa


  

Kolla vi kommer att få en äppelbuske istället för vårt äppelträd (som jag ätit upp) - jag tror det blir snyggare med en buske.


  

Jag vilar lite efter smitningen i morse.


  

Jag och husse på promenad i kvällssolen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards