Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Yrsa - 23 januari 2010 19:49

Igår hann vi inte blogga för min älskade moster och Tilda var på besök och då är det fart och fläkt och bus och annat skoj. Hoppas jag snart får bo hos dem igen. Imorse fick jag då äntligen följa med på Skid SM. Social träning kallar matte det och det var det nog. När jag klev ur bilen så gick jag på bakbenen, det var massor med människor, barn och hundar för att inte tala om all mat som folk tappar på marken. Mums. Jag lugnade mig efter en stund - men ni kan ju tänka er själv, ett litet barn på kanske 3 år som äter parisare - den parisare ligger ju precis i noshöjd för mig - dessutom vill de klappa mig med pariserhanden - mums. Men matte och husse höll koll på mig - hjälp vad jag var trött när vi kom hem. 5 timmar ute bland en massa folk och sånt - men kul var det - dessutom tog Piteå en guld-medalj!!!! Då må ni tro att alla levde om runt spåren. Nu ska jag nog sova vidare imorgon har matte sagt att vi ska gå till hennes moster och det är en låååång promenad. /Yrsa


  

Tilda på besök.


  

Det här är moster Monica.


  

Vi busade - kolla vad jag fuskar - jag stoppar framtassarna under mattan så jag ska kunna dra bättre.


  

Slalom gick jag också då trodde jag moster skulle stupa.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards