Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Yrsa - 20 januari 2010 21:10

Idag fick jag åka till mormor och morfar vid lunch för matte skulle jobba på Skid SM. Men när matte kom hem för att hämta mig så hade jag fått upp sovrumsdörren under morgonen - och i sovrummet så hade jag hittat husse Skid SM kläder - de var svarta och jag låg och gnuggade bort lite hår från mig på kläderna - jag tänkte att då kanske han stannar hemma med mig, och för att vara på den säkra sidan så tog jag och åt på hans inpasseringskort. Men han for dit ändå - fast han fick jobba hiskeligt för att få bort allt hundhår från sina kläder. Det verkar roligt på Skid SM - jag fick se en massa kort som matte tagit  under kvällen. Men på lördag ska jag få följa med dit i alla fall. /Yrsa


  

Jag försökte äta upp VIP-kortet så husse skulle vara hemma med mig.


  

Så här ser tältet ut där matte jobbar - det är det varmaste tältet på hela Skid SM säger dom.


    

Fina utställningar har dom också gjort.

  

Här pågår en av tävlingarna - matte har sin dåliga kamera så bilderna blir det dom blir.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards