Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Yrsa - 18 januari 2010 19:13

Jag behöver inte vänta till sommaren tills min första apan tinar fram. Moncho har hittat den någonstans under snön - har ingen aning om vart men där låg den efter hans framfart här i helgen. Det var bra jobbat Moncho - nu har jag en apa inne och en apa ute. Men Moncho visste nog inte vad han grävde fram för han är jätterädd för skrik-apan haha. Idag har det väl inte hänt så mycket. Några promenader - lite träning både ute och inne och det gick ganska bra. Antar att det blir tv ikväll - måndagar är lite sega dagar här i huset. Jag hoppas att jag ska få följa med matte någon dag i veckan på Skid SM som börjar här i Piteå på onsdag. Det skulle passa bra tycker jag - hoppas matte tycker detsamma. /Yrsa


  

Där låg den - min skrik-apa nr 1 lite översnöad men jag känner igen den.


  

Jag la mig bredvid honom en stund för att kolla om han hade lust att leka lite.


  

Sen petade jag lite på honom med tassen.


  

Sen drog vi igång - suddig bild blev det - men det går rätt så fort när jag och apan sätter igång.


  

Men jag lämnar honom ute när jag till slut gick in - han var ju ganska snöig och jag har en "osnöig" apa inne.


  

Bildbevis på att Moncho har härjat i mitt hus i helgen - den här bilden hittade vi i kameran.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards