Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Yrsa - 11 januari 2010 21:51

Idag har det varit en vanlig måndag. Promenad morgon, lunch och kväll. Skönt väder +2 har det varit idag och solen har lyst - det har varit skönt ute. Idag har matte haft en kanondag. Hon hade ett fotouppdrag och skulle ut med en isbrytare. Det blev många fina bilder. Därför blir det inga bilder på mig idag - jag tyckte vi skulle lägga in några av hennes bilder i stället. Jag undrar om hundar får åka isbrytare - jag skulle vilja följa nån gång. Sen vet jag - fast matte sa inget - att hon har faktiskt varit förbi Moncho ikväll. Jag kände det på lukten!!! Suck - nu vill jag också ha kul. Men rätt så kul har vi på kvällarna, matte och jag tränar en massa konster och jag är jätteduktig - kanske inte så graciös men viljan finns. /Yrsa


  

Här jobbar matte.


  

Så här ser det ut om man står på isbrytaren.


  

Vackert va?


  

Det är lååångt ner när man står högt upp!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards