Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Yrsa - 1 januari 2010 09:45

Då var det nytt år. Nyårsafton förlöpte lugnt. De tvåbenta åt en jättegod middag som husse och hans pojkar hade gjort. Sedan var det hockey (för en del) och innan jag ens hann med så var det tolv-slaget. Jag kollade lite på raketerna som åkte omkring på himlen utanför vårt fönster och när jag tyckte att det blev lite för mycket liv så skällde jag några gånger - men jag brydde mig inte så mycket. Förra nyår var jag så liten så det minns jag inte alls. Matte är glad att jag är så lugn för en av hennes förra hundar var inte ett dugg lugn när det var raketer i luften - han låg under ett bord och skakade och gick inte ut på flera dagar. På morgonen i går kom Moncho hit en sväng, som vanligt jättekul! Ullis hade kammat och gjort Moncho jättefin men när han for från oss var han inte alls så fin - jag hade busat om i hela hans päls och det hade blivit lite blött och tovigt också. Ooops. Nu ska jag gå och väcka de som sover - jag tycker det är dags för en promenad. /Yrsa

  

Jag ligger lågt så Moncho törs vara nära mig. Snällt va?


  

Men Moncho räckte ut tungan åt mig.


  

Efter att ha busat ett tag kan vi faktiskt ligga fint bredvid varandra.


  

Jag FICK vara med på fotot men de hade nog inte tänkt det!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards