Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Yrsa - 12 januari 2010 21:25

Konstig rubrik jag satte i dag. Men det är faktiskt saker som har hänt mig idag. Dagen var som vanligt lite trist men jag fick mig en lunchpromenad med mormor. Sen när matte kom hem så tyckte jag att hon gick i kylskåpet och hämtade "MINA" köttbullar så utan att invänta ett kommande som heter slalom (som Mia lärde mig i julas) så började jag gå slalom mellan mattes ben - men huja - hon höll på att ramla hon var inte beredd att jag skulle sätta igång av mig själv. Duktigt va? Sen när vi gick vår kvällspromenad så verkar det finnas folk här i stan som inte har alla rätt i huvudet. De trodde det var nyår och smällde en massa smällare. Tur att jag inte är rädd för sånt - men tänk alla som är rädda och andats ut att nyår är över. Hoppas någon talar om för dem att det är 12 dagar sen nyårsafton!!! Jag har fått en fin leksak idag - många korvar är det - kolla in bilderna. /Yrsa


  

Man kan slänga högt i luften med den.


  

Jag ser ju helt galen ut.


  

Det går också bra att bara käka på den också!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards