Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Yrsa - 13 januari 2010 22:25

Jag har lyckats lura matte. Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag har en älskingsleksak - min skrikande apa. Matte har sökt den i några veckor nu men inte hittat igen den så idag när hon kom hem så kände jag på lukten att nu var det nåt kul på gång. En NY skrikande apa. Yippie vad jag har lekt med den. Vad matte inte vet är att jag gömt den andra under snön och den kommer att tina fram så småningom och då har jag två skrikande apor - vilket bra "lur". Idag har jag kämpat lite mot mormor - jag har en stark mormor må ni tro. Jag fick tag i något jättegott när vi var ute och gick, mormor sa "loss" och lydig som jag är så släppte jag genast men innan hon hann ta bort den så tog jag den igen och så höll vi på ett tag. Men till slut lessnade mormor på mig och bröt upp käkarna på mig så jag skulle släppa - jag bet igen allt vad jag kunde - men min mormor är en jättestark mormor så hon lyckades. Nu kommer vi inte att skriva så mycket mer förrän på söndag - det är fullt med aktiviteter fram till dess så därför önskar jag er alla en trevlig helg! /Yrsa


  

En NY skrikande apa - jag blev hellycklig!


  

Jag ser inte så lycklig ut men jag ÄR det.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards