Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Yrsa - 19 januari 2010 20:16

En ganska vanlig dag idag igen. Men så är väl vardagarna. Matte pratade med Jens idag på datorn - nu är han på Nya Zealand - alltså han reser ju lite här och var. Jag tycker det snart är dags att han kommer hem!!! Men sen ska han visst till Thailand också. Men han kommer till sommaren. När matte kom hem idag så skyndade hon sig och la sig under TVÅ filtar i soffan - hon var genomfrusen. Hon hade varit ute på Vallsberget där Skid SM går i veckan och de hade fixat i en Moskoselskåta där de ska vara. Men ska hon vara sån hela veckan när hon kommer hem? Husse fick gå kvällspromenaden själv med mig för att hon frös så mycket. Annars så håller vi på med konster och tricks och jag må säga att jag är duktig!!! Ha en skön kväll nu är det visst handboll på tv som vi ska se. /Yrsa


  

Så här kan det se ut när matte ska lära mig konster och tricks. Jag tycker hon ser lite bestämd ut med det där fingret!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards