Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Yrsa - 31 juli 2009 21:45

Min matte är lite knäpp tycker jag. Hon har undrat länge varför jag aldrig ligger i min korg. Idag (när de hade satt kompostgaller för sängen) så drog hon fram min korg och tänkte att "där kan nog Yrsa ligga". Men herregud, hon insåg nog vad som var fel, för när hon lockade mig att ligga i korgen så såg hon att bara halva jag ryms där. Så jag sa att jag tyckte det var dags för en ny korg så kan jag överväga att låta sängen vara. Suck.... ibland tycker jag hon är knäpp. Ikväll har vi ätit middag ute igen i det fina vädret - och Jens "snodde" mattes cykel och drog iväg (jag tycket han hade en påse med nåt med sig). Nu blir det nog TV en stund. Puss och kram /Yrsa

Ni ser ju själv hur "bra" jag ryms i korgen. suck och stön.


Jens drar med mattes hoj!

Av Yrsa - 31 juli 2009 15:57

Ni skulle ha sett hur det såg ut hos oss i morse - kompostgaller runt matte och husses säng. Det ni! Men de hade inte galler så det räckte så jag tog mig upp ändå när jag var ensam. Men det enda jag gjorde var att dra ner husses kudde på golvet och slicka lite på den. Vi har nyss kommit in från en golfrunda. Som vanligt skötte jag mig, jag drog bara omkull husses vagn en enda gång och skällde när mattes vagn kom rullande mot mig - herregud hon måste väl komma ihåg att trycka in bromsen ju. Ganska trött blir jag efter en runda så nu ska jag sova en stund. Jag har en syster som heter Elsa och till henne svarar jag: Vi har just börjat med vuxenfoder som heter Doggy Extra Proffesional 24/12 - vi blandar just nu med det andra valpfodret som vi hade i början så att min mage ska vänja sig - vi började med 1 dl och nu kör vi hälften hälften - jag äter 7 dl om dagen (delat på två tillfällen). Jag skulle vilja träffa mina systrar och bröder men vi bor ju så långt bort - men någon gång har matte lovat mig att vi ska göra det. Ha en bra fredag!/Yrsa

Här är vi på golfbanan så fort jag ser en bänk så hoppar jag upp och vilar.


Ibland ids jag bara inte titta på golfspelet då tittar jag drömmande in i skogen istället.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards