Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Yrsa - 30 juli 2009 13:41

Tog mig en liiiiten smakbit av mattes och husses säng idag. De vet inte riktigt vad de ska göra eftersom jag bara gör det ibland när de är borta. Suck - men det blir väl begränsat utrymme antar jag. De försöker aktivera mig på morgonen innan de går - men det hjälper vissa dagar och andra dagar  hjälper det inte alls. Men mattes gamla hund - en stor Leonberger - han åt visst väggar och golv när han var i min ålder och vad är då en liten sängbit (alltså madrassen). Men det var bra gjort av mig för nu får jag vara med matte på jobbet och ligger på hennes golv och käkar lite kartonger. Kul va! /Yrsa

Roligt att bita sönder kartonger!!!

Av Yrsa - 30 juli 2009 08:17

Nu har vi riktig sommar igen. 20 grader varmt på kvällen igår - inga mygg. Kan det vara bättre? Vi städade och klippte gräs och sånt i går. Sen stod jag och matte länge och tittade på den vackra himlen från balkongen. En skön kvällspromenad hann vi också med. Jag fick söka grejor i skogen - nuförtiden är jag så duktig så jag får alltid vara lös i skogen - linan är borttagen. Jag följde inte ens efter joggaren som joggade förbi oss igår. Bra va! Ha en skön dag!/Yrsa

Matte och jag står på balkongen och tittar på den vackra himlen.....


....visst är det vackert?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards