Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Yrsa - 8 juli 2009 14:39

Nu är jag lite konfunderad. Matte sätter på mig ett s k utställningskoppel (som vi lånat av Torsten) när vi ska träna, men se det går inte alls. Jag blir som galen och bara hoppar och biter efter det - så nu idag fick jag äntligen matte att lägga ner detta koppel, jag fungerar så bra med ett retriverkoppel så det får väl duga med det. Hon suckade tungt... men nu får det bli så kom vi överens om. Jag smet idag, eller..... antingen gick min lina av (som jag har på mig när jag ensam ute så jag inte simmar till Finland, eller också kanske jag bet av den???? alltså jag kommer inte riktigt ihåg. Uj, uj, det var inte bra!

Vet ni, solen lyyyyysssser här på stugan. Wow!/Yrsa

Utställningskoppel - nej fy hundan!

Bättre vy än i morse va? Nu har det gått långt när vi tar foto på blå himmel.

Av Yrsa - 8 juli 2009 08:54

Så här ser det ut idag. Regn och blåst. Inte ser det så roligt ut va?


Vi for till stugan igår. Men jag var inte så väldigt sugen på att bada - vädret är ju trist och det är kallt. Men vi myste i stugan och hade det skönt. Sen bestämde matte sig för att vi skulle ut och träna - jag var ganska omöjligt och bara hoppade efter henne - jag ville inte gå fint bredvid. Men jag ville ju busa och ha skoj - inte träna. Det blir nog ny träning idag. Idag ska husse spela en golftävling - en jättelång tävling - så han kommer inte hem förrän i natt. I detta väder? Ja människor är allt bra konstiga. Men jag hoppas att solen kommer att lysa på dem lite grann i alla fall. Nej nu tror jag att jag går och lägger mig igen - sjusovarväder kallas det visst. /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards