Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Yrsa - 5 juli 2009 23:42

Nu fattar jag varför matte och jag städade lite idag. Alla barn skulle komma på middag - jag har så många lillmattar och lillhussar och extra-lillhussar. Lägger in en bild på alla där jag också är med så ni fattar hur bra jag har det! Matte lyckades för en gångs skulle fånga alla på en bild ihopklämda i soffan. Men det var en rolig kväll när alla är hemma. Hoppas vi snart får träffas alla igen. Puss och kram och godnatt! /Yrsa

Alla mina lillmattar och lillhussar och extra-lillhussar - jag sitter ändlöst och bara tittar på dem. Dessutom har jag ju matte och husse. Fy tusan vad jag har det bra!

Av Yrsa - 5 juli 2009 11:18

Igår blev jag som jag berättade tidigare - en riktig golfhund. Nu håller jag på att lära mig mer så jag ser på tv - jag följer bollen hela tiden. Jag satt säkert stilla en halvtimme igår och kollade in så jag lär mig. Kul, för jag har tänkt hjälpa matte. Idag for grabbarna i familjen och spelade golf men matte och jag är hemma och ska röja lite i huset. I natt har jag föresten ätit upp en ylle-strumpa - ja vad ska man göra när man har tråkigt! Det värsta var att det var inte mattes strumpa som jag trodde utan hon hade fått låna den av sin kompis när hon frös. Hmm det kanske inte var så bra i alla fall. Nu ska jag och matte städa lite. /Yrsa

Ser ni hur fokuserad jag är på golfbollen.

Jag följer den med blicken hela hela tiden.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards