Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Yrsa - 27 juli 2009 14:30

Ytterligare ett inlägg idag. Ville bara tala om att solen LYSER och det är 20 grader varmt ute. Matte suckar lite eftersom hon börjat jobba idag. Matte ville så gärna lägga in en bild på mig eftersom jag är vackraste hunden på jorden. Klart hon får, jag är inte bangen. Hej hopp!/Yrsa

Vackraste hunden!??! Ja absolut!

Av Yrsa - 27 juli 2009 08:43

Det blev tyst i huset i går. Alla åkte, eller åtminstone Jens besökare. Det blev så konstigt för under hela helgen har det varit folk här, de har kommit och gått och jag visste inte till slut vem som egentligen bodde här. Igår regnade det hela dagen, jag var jätterastlös och visste inte på vilket ben jag skulle stå. Jag försökte få igång nån i familjen men det var helt omöjligt. Ullis och Niklas for med tåget tillbaka söderut. Jag var inte alls rädd för Niklas de sista dagarna och jag tror Ullis var mindre rädd för mig också. Idag är det jobbar-dag för matte och husse igen. Det som är bra med det är att matte kliver upp tidigt och går ut med mig. Hon väckte till och med mig imorse och det har inte hänt på hela semestern. Det är dåligt med bilder idag men det kommer mera imorgon. Ha en skön dag - själv ska jag sova. /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards