Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Yrsa - 3 juli 2009 23:25

Jag och matte "tappade" bilen för Jens ville låna den i dag. Så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra. Men faster Maria och farbror Lars kom på middag och det var roligt. Det blev ganska svalt och skönt i stan så det gör inte så mycket att stugan får vänta. Ikväll är det bara 12 grader ute så jag mår prima. Det blev grillning och vin ikväll och lite glass till efterrätt i solen på altan (men det gäller att sitta i solen för att det ska vara varmt). Fördelen är att myggen försvinner när det inte är så varmt. Hej hopp /Yrsa


Faster Maria och Farbror Lars på middag åsså jag förståss.


Lars ser inte riktigt ut att gilla mina goa kramar. Konstigt?



Av Yrsa - 3 juli 2009 17:34

Inga bilder idag. Jag och matte har målat färdigt stolarna på stugan. Matte spillde ut målarburken och jag tyckte det var jätteroligt att hela tiden gå fram till den där vita fläcken på gräsmattan. Matte var jätterädd att jag skulle stoppa ner nosen i den - jag ska ju på utställning nästa helg och då kan jag ju inte komma med en nerkladdad nos ju! Sen for vi in till stan och jag fick vara ensam hemma medan hon och Ulrica var och shoppade. Det är varmt i stan - jag längtar till stugan där får bada. Men imorgon blir vi också hemma för matte och husse ska på 50-års kalas. Men sen...... blir det nog stugan igen. Ha en skön helg! Kram /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards