Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Yrsa - 10 juli 2009 22:34

Jag har varit med Jocke hela dagen och det har varit jättekul. Men min lillmatte Ullis säger att jag drar så f-baskat i kopplet. Hmm tyckte matte fick en orolig min - det är ju utställning imorgon och då ska jag sköta mig. När jag sen kom hem så fick jag snabbt mat och gå ut och sen försvann matte och husse... men fy vad trist..... jag hade ingen lust att bara lägga mig ner. Jag kan ju berätta att jag fått begränsat utrymme i huset sen jag var på och smakade lite på soffan. Matte är ju lite bekymrad för jag gör det inte när de är hemma och då är det svårt att säga till mig. Men.... jag hade ju tillgång till kök och sovrum så jag tog och grävde upp alla lakan i deras sänger och knuffade allt mot väggen och sen.... smakade jag lite på bäddmadrassen. Suck... sa matte, nu är det bara köket du får vara i hädanefter när vi är borta... mäh... jag hittar nog något där också. Jag är lite ovan nu att vara ensam - matte och husse har ju haft semester i 2 veckor - jag vill ju vara med dem jämt! Sen drog det igång med kamning, borstning, kamning, borstning..... suck va less jag blev - men jag ska vara fin i morgon säger matte. Jag är väl fin jämt? /Puss på er alla /Yrsa

Lite trött - efter att ha ätit lite på sängen.... jag sover när de nu kommit hem istället - ser ni hur välkammad jag är?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards