Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Yrsa - 16 juli 2009 11:28

Igår kväll for vi in till stan - matte skulle gå ut och äta med "sina" flickor på restaurang. Bara tjejerna - men jag då? Lite orättvist tyckte jag att det var, men jag fick ha husse för mig själv och det var inte så dumt det heller. Innan matte for iväg var vi på en golfrunda. Som vanlig skötte jag mig bra!? Badade bara lite i ett dike och skällde lite när jag lämnades vid golfvagnen en stund. Men jag var rätt så rejält trött när vi kom hem, och ganska blöt för det regnade på oss i slutet. Idag ska jag vara ensam en liten stund för matte och husse ska in och jobba. Jag tycker det är trist att vara ensam - jag har ju nästan vant av mig vid det nu när vi har varit lediga så länge. Men sen.... ska jag få följa med matte när hon skjutsar Jens till flyget - han sticker till Helsingborg i helgen. Ha en skön dag! /Yrsa

Mia och Ullis - mattes flickor som hon var ute och åt med igår.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards