Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Yrsa - 13 juli 2009 20:32

Ikväll kom Ulrica och Jocke på besök och vi skulle grilla. Men.... de kom inte själv. De hade med sig Bobo, jag tror det är den minsta hund jag har sett, jag kan inte heller säga vad det är för ras, för den är en blandning av något. Men söt var han - men inte så mycket för bus och jag var ju lite rädd att göra illa honom så jag hoppade mest bredvid. Ullis brukar sköta Bobo ibland så det är inte deras nya hund. Jag försökte få honom att bada men han var mest intresserad av mat, sen är han så himla liten så han satt mest bredvid Ullis och Jocke i soffan och jag såg honom knappt. Ibland for jag runt överallt på tomten för att söka honom och då satt han hela tiden i soffan. Suck det var jobbigt. Men jag tyckte han var himla söt. /Yrsa

Kolla va liten Bobo är jämfört med mig.

Men.... matte kunde hålla Bobo med en hand. Jag vill också vara med.


Matte kollade in hans tassar - mina är mycket större och finare.

Yippee, Bobo kom fram under soffan - jag är genast med.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards