Direktlänk till inlägg 27 september 2009

"Inte-röra-löven-träning"

Av Yrsa - 27 september 2009 18:24

Idag har det blåst ute - eller snarare stormat. Jag och matte tog oss en promenad - det visade sig bli en lära Yrsa "inte-röra-löven-promenad". Efter 30 minuters promenad var jag less på att jaga löv. Det fanns ganska många löv kan jag säga. Men sen slutade jag för jag orkade inte. Bra träning säger matte. Jag vet inte jag. Jag kanske orkar jaga dem imorgon igen. Annars har det varit en lugn söndag. En del av familjen har varit på fotboll men då stannade jag och matte hemma. Nu har middagen just intagits och jag tror att jag tar mig en liten sovstund. Ha en skön söndagkväll./Yrsa

  

Ser ni att bladen hänger inte ner som vanligt utan de blåser åt höger.

 
 
Lena S Bergström

Lena S Bergström

27 september 2009 18:56

Oj, vad det ruskar om i löven! Här har det också blåst, hela dagen. Vi tycker inte om när det fläktar kring öronen för mycket eller i andra änden heller för den delen. Ha en skön söndagskväll! önskar nallegänget med matte

http://www.blogtown.se/blog.php?id=lenamaria

 
Torsten

Torsten

27 september 2009 19:38

Det verkar vara nåt vajs...flera bloggar jag varit in på har haft sånt där "x", men man har kunnat högerklicka och då har dom kommit....
Gläntan, Upplevelseskogen eller Pitsund... fästingarna gillar mej!!!
Det har blåst som tusan idag!!!

http://prinstorsten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrsa - 4 juli 2015 21:10


Vi är rätt dåliga på att skriva blogg nuförtiden. I början och några år framåt skrev vi nästan varje dag - precis som vi tycker en blogg ska vara! Nu hinner vi inte med att göra det så ofta så jag och matte har bestämt att avsluta denna blogg - kan b...

Av Yrsa - 25 maj 2015 21:48

I helgen fick jag vara med när vi firade mormor och morfar som hade varit gifta i 60-år! Grattis! Fast.... Jag fick sitta mycket i bilen när de skulle äta middag på hotellet och sånt ?. Sen varje gång vi promenerade till vår stuga så skällde jag ut e...

Av Yrsa - 11 maj 2015 22:32

Oj vad länge jag skrev. I början var bloggen en dags-blogg - sen blev det en vecko-blogg och nu känns det som om det blivit en månads-blogg. Jag ska skärpa mig - om bara matte hjälper mig. Här har nästan alla snö försvunnit, det ligger bara pytte-lit...

Av Yrsa - 13 mars 2015 18:15


Matte sover alltid lite för länge på morgonen så hon vill att jag snabbt ska göra mina behov ute på gården. Jag håller på att göra henne tokig för istället för att göra mina behov så rullar jag mig i snön - det är jättehärligt. På sommaren gör jag sa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards