Alla inlägg den 19 september 2009

Av Yrsa - 19 september 2009 22:06

Åh jag är snart helt slut. Vi har haft Moncho här sen klockan 5 och jag vill ju bara busa, busa och busa. Han vill också - men är lite rädd för stora jag...... Men nu har vi kommit på något bra - han ligger i soffan och jag står bredvid soffan och då busar vi för fullt. Han är himla söt, jag brukar slicka på honom och då slickar han tillbaka. Men jag skrämde han nyss, jag tog fram min skrikande apa och skulle visa honom och han blev så rädd så han går stora omvägar förbi den. Haha det tyckte jag var roligt. När det blir för jobbigt så blir det kompost mellan Moncho och mig, trist tycker jag. Nu blir det nog tyst på bloggen några dagar för matte åker till Stockholm imorgon och blir borta till måndagkväll. Ha det gott! /Yrsa

  

Ibland blir det kompostnät mellan oss, suck...

  

Moncho vill in i vår diskmaskin - det brukar jag också vilja.


  

Men söt är han min lille Moncho.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards