Alla inlägg den 13 september 2009

Av Yrsa - 13 september 2009 20:33

Det gick jättebra för mig att vara ensam i går kväll. Jag sov mest hela tiden. Sen när matte och husse kom hem så blev det bus med husse. Idag har vi stökat ute på gården. Lagat staket, klippt gräs, rensat i rabatter, tagit bort sommarblommor, putsat fönster. Efter en härlig höstpromenad så fortsatte stöket inomhus - det har varit jobbigt att hänga med i alla svängar idag. Vi for snabbt ut till stugan för att se hur det såg ut efter stormen som var tidigare i veckan, men det såg bra ut.  Bryggan låg kvar och inget annat verkade ha blåst iväg. Jag fick följa när matte och husse for och handlade men då gjorde jag lite bus. Matte la mitt läderkoppel bak i bilen med mig och jag kunde inte låta bli att tugga sönder det medan jag väntade. Men matte sa att det gjorde inget för det var ett gammalt koppel från familjens tidigare hundar så vi köper nog ett fint nytt till mig (det var ju det jag ville). Ha en skön söndag. /Yrsa

  

Bus med husse när de kom hem igår kväll.


  

Fin solnedgång i kväll.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards