Alla inlägg den 28 september 2009

Av Yrsa - 28 september 2009 19:11

Vardagarna är det inte så mycket att skriva om - de ser nästan likadana ut. Det är bra med fasta rutiner säger matte. Men när hon kom hem idag tänkte jag yippie nu ska vi ut på promenad. Men matte var jätteförkyld så hon ville vila en stund. Hon la sig i soffan men då satt jag och slängde upp tassen på henne hela tiden så till slut så gick hon och la sig i den där sängen där jag också får vara. Nu blir det lugnt tänkte matte, nu kan Yrsa ligga med mig och sova. Pyttsan det hade jag alls ingen lust till. Jag gjorde kullerbyttor över henne, jag småbet henne lite, jag hämtade leksaker och grejor. Jag tyckte hon var jättetrist. Till slut gav hon upp och gick upp. Men inte blev det någon promenad för det, inte förrän nu senare ikväll har vi varit ute. Matte snorar och snörvlar och har sig, tycker faktiskt lite synd om henne./Yrsa

  

Det var kallt men vackert idag också på morgonpromenaden.


  

Det är vackert med frostiga blad.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards