Alla inlägg den 14 september 2009

Av Yrsa - 14 september 2009 22:28

Jag blev så glad ikväll när Ulrica helt oväntat dök upp. Jag kunde bara inte sluta pussa och krama henne. Se själv. /Yrsa

          

Av Yrsa - 14 september 2009 17:03

Alltså va många hanhundar som söker sig till mig och som står utanför vårt hus just nu. Matte säger att det är för att jag är i höglöpen just nu.


I fredags när husse skulle gå på kvällspromenad med mig fick han gå tre promenader. För ut med mig, men då kom det en snygg, lös goldenhane och gick efter oss så husse gick hem med mig. Sen gick han ut och följde med snyggingen hem. Sen kom husse tillbaka och tog ut mig på en promenad. Haha han tyckte det var jobbigt med tre promenader.


I morse gick jag och matte ut i skogen, först kom det en hanhund springande lös och han var döv och blind när hans matte ropade på honom. Jag tyckte ju att han var intressant också..... efter en lång stund fick hans matte tag i honom. Min matte försökte schasa iväg honom men han vill bara till mig (och jag till honom). Till slut kom vi hem och som vanligt gick jag ut på vår altan för att ligga där en stund. Då står det ytterligare en hanhund utanför vår staket. Men då tvingade matte in mig och sa att hon skulle hålla extra koll på mig de närmaste dagarna. Hundar kan ju faktiskt hoppa över staket. Det är kul att vara så populär! /Yrsa

  

Jag spanar om det inte kommer någon fler hanhund.

  

Jag tittar åt alla håll.

  

Jag tror det kommer nån snart.....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards