Alla inlägg den 23 september 2009

Av Yrsa - 23 september 2009 17:35

Vilken kväll det blev i går. Matte somnade kl 7 på kvällen och sen steg hon inte upp något mer..... trist tyckte jag. Jag fick i och för sig ligga en stund med henne i sängen (yipieee) men det blev också tråkigt. Husse och jag gick ut en liten sväng. Jag tror inte matte var så pigg igår. Idag är hon mycket bättre. Vi har varit ute i skogen, sen har vi burit rosenbuskar och stenar från mormor och morfar till oss. Det var tungt!! Idag fick vi veta att Jens sticker igen. Den här gången till Australien!! Hoppas att han får bagaget med sig hela vägen den här gången. När han kommer hem så ser jag nog likadan ut som nu, förra gången höll han inte på att känna igen mig när han hade varit borta. Matte säger att jag har blivit så himla go hund - jag har alltid vara snäll och rar men nu är jag riktigt go och gullig. Hon undrar om det kanske är löpen som har förändrat mig. Jag lyder mycket bättre, lyssnar mycket bättre, har (nästan) slutat jaga löven på gatan som blåser när vi är ute, sover på morgonen, ja jag har nog blivit vuxen. Men ganska mycket bus finns det kvar i mig i alla fall. Ha en skön kväll nu håller jag på att hungra ihjäl så det är bäst att jag går och lyfter på locket till hundmaten - det brukar hjälpa. /Yrsa

  

Lugn och go och glad = jag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards