Alla inlägg den 16 september 2009

Av Yrsa - 16 september 2009 20:14

Vi har nyss kommit hem från Moster. Va jag är trött. Först av allt hämtade vi Ullis och Moncho och bara klara av att sitta bak i bilen när han sitter fram var en plåga. Sen när vi kommer ut ur bilen så skulle vi gå och hälsa på deras kanin (som Ullis en gång ägde) - men alltså jag har aldrig träffat en kanin förr så det var ju jättespännande. Sen gick vi in och åt middag (alltså alla andra utom jag - till och med Monch fick mat). Idag var jag liiiite lugnare med Moncho - han la sig på rygg när jag kom fram - men då ville jag ju att han skulle busa med mig så jag slängde upp tassen på honom och då skrek han och sprang och gömde sig. Men han är för liten..... nu får han växa till sig så vi kan ha ett riktigt bus. Jag är jättetrött - har ju fått koncentrera mig hela kvällen för att inte vara för busig men mini-hunden!!! Puss puss /Yrsa

  

Här är herr kanin - även kallad Påsen.


  

Matte försöker peka och visa mig var Påsen tog vägen!


  

Moncho kollade också efter Påsen.


  

Hmm Moncho sitter alltid i någons knä - här i Mosters - men hon kramade mig också lite.


  

Ullis och Moncho - jag tycker ser lite trött ut i ögat?


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards