Alla inlägg den 24 september 2009

Av Yrsa - 24 september 2009 21:06

Nu har jag äntligen fått mig en säng att ligga i ibland - det är jättehärligt. Men mest ligger jag där när matte är i närheten. Idag var vi till skogs (som vanligt) ibland känns det som om jag skriver samma sak varje kväll. Men sen planterade jag och matte en rosenbuske som vi fått av mormor och morfar. Jag var jätteduktig på att hjälpa till, rycka bort ogräs, bära undan jordklumpar och sånt. Det verkar som om matte också tyckte jag var duktig för hon sa då aldrig till mig. Sen blev jag lite rädd för en svart vattenkanna som stod därute, den hade jag aldrig sett förutom. Men när matte började vattna med den så fattade jag ju att det var nånting kul. Matte for iväg ensam till hundkursen IDAG OCKSÅ!!!! Men idag var det teori. Nu kommer hon väl hem med en massa nya saker jag ska lära mig igen. Tror jag går och lägger mig istället. /Yrsa

  

Jag har just hoppat upp i sängen.


  

Provar att lägga mig ner lite grann....


  

...wow det här var ju riktigt skönt, jag sover nog en stund.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards