Alla inlägg den 4 september 2009

Av Yrsa - 4 september 2009 17:55

Yippie, idag fick jag äntligen träffa Moncho. Han var ju jätteliten, mitt huvud var lika stort som  hela han! Jag vill ju så gärna leka och vara nära men då blev han lite rädd för mig. Så jag fick hålla mig liggande bredvid honom. Men jag tror att vi kommer att ha kul bara han får växa till sig lite. Blev jättetrött av att koncentrera mig på att ta det lite lugnt så nu tror jag att jag sover en stund. Puss och trevlig helg till alla! /Yrsa

Visst är han liten - jag ville gärna slänga upp min tass för att visa hur snäll jag är men det tyckte han inte var så kul. Matte håller emot mig lite.


Matte tycker också han söt och liiiiten.


Av Yrsa - 4 september 2009 09:05

Jag tror att jag börjar få storhetsvansinne. Jag sitter gärna och länge framför spegeln och bara tittar..... det kanske är någon "period" jag är i?


Rätt så okey hundtjej i spegeln.

Men vad är det där för "ruta" ser ut som en kissfläck - men va konstig att någon kan kissa fyrkantigt!

Skuggan är också intressant.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards