Alla inlägg den 22 september 2009

Av Yrsa - 22 september 2009 11:17

Matte kom hem sent sent igår kväll (natt). Jag kände direkt att hon hade träffat hundar!!! Blir lite avundsjuk. Matte berättade att hon hade varit och hälsat på en gammal klasskompis som hon inte hade träffat på 20 år. Wow det var lång tid!! Lena (som klasskompisen heter) har 4 hundar som matte tyckte jättemycket om. Kanske de kommer och hälsar på oss någon gång! Det skulle jag tycka va kul! Annars hann vi inte göra så mycket igår och jag och husse har inte gjort speciellt mycket under de här dagarna heller. Hösten har i alla fall kommit hit och jag har slutat löpa så nu blir det lugnare kring huset (hoppas vi i alla fall). Men matte säger att hon ska nog hålla koll på mig några dagar till. /Yrsa

  

Matte åkte tåg till sin kompis  och tog bilder från tåget. Härligt va?

  

Alla vovvarna i familjen. Jag tycker de ser jättefina ut och snälla! Jag tror att de sitter och väntar på godis!


  

Hundflickorna i familjen ligger i samma korg! Undrar om jag ryms med dem?


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards