Alla inlägg den 18 september 2009

Av Yrsa - 18 september 2009 18:48

Idag har vi haft baddag för mig.  Nej inte i havet utan hemma. Jag blev badad - ganska kul - faktiskt. Sen blev det kloklippning och kamning - ja vi har hållt på hela kvällen nästan. I morse var det +1 grader ute - brr nu är det nära att snön kommer tillbaka - men jag minns att jag tyckte det var kul. I em när jag och matte var ute och gick så var det regn och ganska kallt. Men matte drog på sig regnkläderna och vi var ut och traskade ett bra tag. Min matte älskar hösten och regn så det blir många och långa promenader för oss. Nu är det nog slappa i soffan som gäller. Imorgon ska vi sköta Moncho.... wow var roligt det ska bli. /Yrsa

  

Jag är nybadad och lite blöt.


  

När jag bir kammad och borstad gör jag alltid så här. Trycker upp rumpan i husses knä och sen (men det syns inte på bild) så gör jag en kullerbytta.... haha - det är svårt att kamma mig då.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards