Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Yrsa - 31 oktober 2010 17:26

Så var vi hemma igen. Det var roligt att vara hos Moster och framför allt Tilda. Vi hade rätt så lugnt och skönt medan matte och husse och de andra var på konsert. Det var tydligen jättebra - de var lyriska när de kom hem. Jag tycker de bor i ett konstigt hus, helt plötsligt kom Moster upp genom golvet - jag blev faktiskt lite rädd, fattade inte var hon kom ifrån. Men tydligen har de mat och annat gott där nere under jorden, det hade man förr i tiden när man inte hade kylskåp. Men trappan dit ner var rätt så brant så jag kikade bara lite över kanten. Inte fick jag hälsa på kanin Daisy heller - matte tyckte jag för mycket "på" och ganska dragig så det kunde jag glömma :-( - shit. Men det får bli någon annan gång. Nu väntar vardagen i morgon igen - men det är bara 4-dagars vecka för de två-benta så det blir härligt. /Yrsa


  

Oops helt plötsligt kom Moster upp genom golvet - jisses va rädd jag blev. Sen gick jag omvägar fastän luckan dit ner var stängd, man vet ju aldrig om man kan ramla ner.


  

Jag hade många som pysslade om mig i morse!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards