Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Yrsa - 30 oktober 2010 14:09

Nu tror jag minsann vintern kommer - i morse var det pyttesmå snöflingor i luften men nu är det STOOORA - härligt. Vi har varit ute på en promenad på golf-banan (som nu är stängd) i morse och det var jätteskönt. Nu får jag lite mer frihet för nu är löpen över :-).  Igår kväll kom en fransman hit - haha - skoja bara - det var Jens som skulle på Haloween-party - jag tyckte han var rätt så snygg som fransman. Sen dödade jag min nya leksaks-fågel - nu skojar jag igen - men den är tillverkad så den ser ut som om den är stendöd med slutna ögon och allt bara hänger på den. Ni ser den på bild här nere. Nu ska vi packa ihop lite grejor och dra till Luleå till moster. Ha en skön helg. /Yrsa


  

Golfbanan i morse (eller morse och morse - klockan var nog nästan halv tolv - det var sovmorgon i huset idag.


  

Fransmannen på vår toa :-)


  

Visst ser den rätt så död ut va - men jag brukar ruska den och då ser det ut som om den lever!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards