Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Yrsa - 6 oktober 2010 11:35

Det är roligt att få hem en glad matte - inte för att hon var "oglad" när hon åkte men det är lite konstigt för varje gång hon kommer hem från sin akupunktur-kurs så är hon en extra glad matte. Jag undrar vad dom gör där nere i Falun. Nu berättade matte att det hade varit med 2 hundar också så jag ser chansen öka att jag kanske får hänga med någon gång. Jag sa det åt matte men då muttrade hon att hon skulle behöva åka tåg och dessutom sitta i sittvagn med mig hela vägen ner till Falun. Men vaddå? det kan väl vara kul att få vara med mig i flera dagar och uppleva en tågresa med mig???? Jag tror inte riktigt att hon har förstått hur bra det skulle vara. Jag ska fortsätta jobba på det. Jag väntade och väntade igår och till slut kom hon - härligt. Husse är helt ok men jag tycker att han jobbar lite länge på dagarna så då är det bra att matte kommer hem.

  

Väntar på matte (visst ser jag lite ledsen ut)?


  

Japp - nu hör jag henne :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards