Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Yrsa - 12 oktober 2010 20:08

Nu är det lite lugnare i huset - alla har åkt och det är rätt så trist tycker jag. Nu är det färdigfirat och matte tycker att hon har haft den bästa födelsedagen någonsin. Hon fick massor av fina presenter, bland annat fick hon en CD-skiva som alla barn, bonus-barn och respektive till barnen hade spelat in med en egen komponerad sång till henne. Varje gång hon sätter på CD:n så gråter hon - men av glädje. Sen fick hon också en present som jag är jättestolt över - jag lägger in en bild så ni får se vad jag menar. Jag gick inte heller lottlös från detta firande. Idag fick jag nämligen ett super-super-snyggt halsband, som Marie har gjort. Wow jag känner mig jättefin när jag har det - skönt är det också nu när vi går mot kallare tider. Ja som jag skrev igår så har jag börjat löpa - så nu börjar den där extra kollen på mig - jag tycker det är lite jobbigt - men man vet aldrig om jag kan lyckas hitta något hål i staketet. Nu ska jag och matte gå och vila lite - vi behöver det efter helgen. /Yrsa


Matte och husse hälsar alla välkomna till festen.


   

Det här tycker jag var bäst - hon fick en tavla som jag var målad på. Ser ni att matte har tårar i ögonen..... jag tycker det är jättefin - som matte säger - "det är ju Yrsa - kolla ögonen".


Vackra blommor - här är en av många!


   

Jag med mitt fina nya halsband (tack Marie).


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards