Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Yrsa - 17 oktober 2010 18:25

Jag insåg idag att vi inte har skrivit i bloggen sen i onsdags? Jag vet inte vad som hände troligtvis var det latmasken som drabbade både mig och matte. Fredag morgon hade jag jättekul i alla fall. Husse är lite ouppmärksam ibland eller kanske bara skit-trött, men på vår morgonpromenad hann jag med att bada i ett jätte-skitigt dike. Så när vi kom hem fick jag mig en skön och varm dusch. Inte dumt alls tyckte jag - men det tyckte husse. Fredag kväll begav vi oss till stugan. Men när jag skulle springa ner till havet var det land där?? Inget vatten förutom lååååångt ut. Men imorse var vattnet tillbaka igen, det låg en tunn hinna med is på vattnet så jag tog och käkade en hel del. Annars har helgen varit härlig. Långa skogspromenader, en del i snö, slöande i tv-soffan (jo jag får vara i soffan på stugan) :-) - matte och jag sov en hel del middag också. Matte är bra på att sova !!! Vi har hunnit med ett besök till mormor och morfar idag också. Morfar brukar alltid "råka" tappa matbitar från skärbrädan och det vet jag om så jag brukar stå väldigt nära honom när han är i köket. Nu blir det tyst några dagar igen på bloggen för matte ska åka bort två dagar. /Yrsa


  

Jag mår rätt så gott framför kaminen i stugan. Somnar innan jag hunnit lägga ner huvudet.


  

Men va konstigt havet ser ut!


   Det gick att doppa ner nosen i alla fall, jag åt mycket is!


  

Snarkar in på kudden i soffan - det ser rätt så skönt ut va?


  

På stugan hinns det med rätt så mycket kel och gos med mig.


  

Lite snö här och där.


  

Jag tror snart att det trillar ner en morotsbit!


  

Vi har fortfarande mycket blommor kvar sen matte fyllde år - de blir bara vackrare och vackrare.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards