Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Yrsa - 28 oktober 2010 21:40

Populär som få är jag just nu. Hanhundarna springer omkring överallt efter mig, runt mig och runt huset. Idag när jag och matte var ute på vår lång-promenad mötte vi först en brun stor labrador - han vägrade gå när han fick lukt på mig. Hans husse kunde inte rubba honom en millimeter haha. Sen kom en svart labrador springade efter mig och fram till mig när vi var ute och gick på golfbanan - han brydde sig inte ett dyft om sin husse han ville hellre vara med mig. Ja, livet är härligt!!! Matte börjar som sagt bli ganska less och hoppas snart att det är över. Idag har det varit strålande skönt höstväder, vi undrar var vintern tog vägen, 8 grader varmt och strålande sol - det är inte alls så dumt. Imorgon är det början till helg igen och den här helgen ska matte och husse vara med mig hela tiden, nästan..... de ska visst på någon konsert i Luleå men då ska jag få vara hos min "kusin" Tilda - kul! /Yrsa


  

Så här larvig blir jag när matte kommer hem från jobbet - jag vet inte vilken väg jag ska ligga.


  

Underbart varmt höstväder idag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards