Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Yrsa - 8 oktober 2010 21:12

Nu är det full rulle i huset. Matte fyller jämna år på måndag men nu är alla igång. Först ska vi se till att alla barn och vänner som befinner sig i södra delen av landet och måste flyga hit kommer sig fram - det är ju visst nån flygstrejk. En är framme och det är Björn - han kom i natt. Sen blir det visst 3 till ikväll, husse drog nyss till Kallax för att hämta några. Jens har kommit från Umeå idag..... jisses jag blir alldelens matt. Sen ska det visst vara någon födelsedags fest imorgon - men jag..... jag ska vara hemma.... shit också. Jag vet ju att både Torsten och Moncho också ska vara ensamma eftersom deras tvåbenta ska på samma fest, så jag föreslog försiktigt för matte att vi kanske kunde vara tillsammans vi tre här hos oss. Men se det gick inte för sig, matte har ju städat för alla gäster som ska bo hos oss. Men alltså, vi gör väl inte så mycket :-(. Men nu blir det så, men det är jättemånga som ska sova här så jag får väl ha roligt då istället, har jag tur så är det nån som ska sova på madrass på golvet och det skulle ju passa mig perfekt :-). Hur som helst så blir det inte så mycket bloggande de närmaste dagarna, jag tycker matte verkar lite hispig. In med lite nålar i henne så kanske det ordnar sig. Trevlig helg till er alla! /Yrsa


  

Tror jag ska ta på mig en röd rosett när matte fyller år på måndag - jag är ganska snygg då va?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards