Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Yrsa - 7 oktober 2010 14:34

Matte trycker och snurrar på punkter på mig så fort hon ser mig - tror det beror på den där Falu-grejen??? Men om jag bara tror mig och är stilla så är det rätt så skönt. Husse däremot ska hon inte trycka på hon ska nog testa någon nål - bara han är med på det. Men varje gång hon säger det så hittar han på så mycket annat - jag tror han är en fegis :-).


Igår fick jag vara med matte när hon gjorde en massa ärenden med bilen. På ett ställe som vi var på blev jag helt tokig - matte trodde jag hade fått en knäpp tills hon insåg att det var valp-lukt som jag kände. Ibland får jag för mig att matte är sugen på en hund till - men jag tycker det räcker med bara mig - ska jag dela med mig av deras tid till en till - njet då säger jag ifrån. Men jag må säga att jag var ju faktiskt jätte-gullig ÄVEN när jag var liten. Kolla själv:


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards