Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Yrsa - 21 oktober 2010 16:30

Yippie - jag har fått ett paket i postlådan idag - av min älskade Nisse! Tack Nisse. De var ett gosse-djur som jag bara älskar och ska bära och sova med hela tiden tills Nisse och jag kan träffas igen :-). 


Matte är skitless på alla hanhundar som hänger runt vår gård. Hon tog fram mobilen och fotade en idag - men varför hämtar dom inte sina hundar säger hon - vi kan ju inte ens gå ut genom dörren när de är där. Suck :-(. Nu ska jag fortsätta fira min födelsedag. 


 

Här ligger jag och myser med Nisses present.


 

Matte har fotograferat hanhunden som ALLTID står på vår gård när jag löper :-) jag tycker det är rätt så kul jag.  

Av Yrsa - 21 oktober 2010 10:23

Idag är det Yrsa-dagen    och jag har inte bara namnsdag jag fyller 2 ÅR idag. Hipp hipp hurra för en jätte-bra Yrsa! Jo så sjöng dom igår (nästan) - efter kl 00.00 i natt fick jag mitt paket - en fååååågel - sladdrig och kul och den låter också. Matte och husse är ju nattugglor så därför fick jag paketet mitt i natten. Jag tycker det är kul att de fixade så Yrsa har namnsdag samma dag jag fyller år. Ändra almanackan bara så där för min skull :-). Jag hoppas ni har det bra - det kommer jag att ha - matte har lovat mig en massa godis när hon kommer hem från jobbet. Men sen blir det vila från bloggen - matte reser bort och är inte tillbaka förrän nästa vecka - men då kommer vi igen. Kram från YRSA 2 ÅR IDAG!

 

  

Grattis på födelsedagen Yrsa sa husse - jag nosar lite i luften.

 

  

Men jag kunde inte hålla mig jag var tvungen att studsa upp och ta den!

 

  

Himla kul grej - jag tog den genast till korgen....

 

  

...och upp ur korgen igen....

 

  

...och sen tillbaka igen - jag bäddade ner den :-)

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards