Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Yrsa - 19 oktober 2010 22:51

Det är bra när matte eller husse är borta ibland några dagar. För när de kommer hem kan de inte låta bli att vara med mig hela tiden. Matte kom hem ikväll efter att ha varit borta i två dagar och hon har legat på golvet med mig mest hela tiden. Hon hade dessutom sett en jättesorglig film i bussen som handlade om en hund som satt i 10 år på en station och väntade på sin husse. Hon satt och grät i bussen och längtade extra mycket efter mig då :-). Vi har lekt kurragömma - jag hörde nog att matte tyckte jag var lite trög. När jag inte hittade henne någonstans så tog jag och tittade extra noga på skrivbordet. Men då började matte skratta så mycket så jag hittade igen henne, hon stod bakom gardinen. Men vaddå? jag tycker inte alls det är konstigt att söka henne där, hon är så tokig så henne kan man hitta varsomhelst :-) - nu har jag hört rykten om att både matte och husse ska åka bort några dagar - bara dom två - hmm - men jag får vara med mormor och morfar och det tycker jag jättemycket om. Höglöpen har börjat och jag vill hela tiden springa ut - jag känner att jag håller på att göra dom här hemma lite tokig med mitt springande. Jag väntar ju bara på någon trevlig hanhund!


  

Jag älskar att busa!


   och jag älskar att springa ut hela tiden och bara kolla läget :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards