Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Bättre och bättre dag för dag

Av Yrsa - 26 augusti 2010 16:09

Matte blir bättre och bättre, lite hostig är hon fortfarande och igår fick jag henne att lägga sig tidigt (därav ingen blogg). Men idag när hon kom hem förklarade jag att min blir faktiskt piggare om man klär på sig och går ut en långpromenad - så det gjorde vi. Ganska skönt - fast rätt så kallt. Nu väntar vi bara på att husse ska komma hem - vi ska åka till mattes faster och farbror och hämta ved så vi inte behöver frysa i stugan i vinter. Det blir nog stugan i helgen en sväng, ganska mycket fotbolls-matcher har jag hört - så det blir ingen blogg förrän på söndag. Ha en trevlig helg!/Yrsa


  

Goda lukter i skogen idag!


  

Jag hör hundar i skogen..... lyssnar intensivt.


  

Spanar efter husse.

 
 
miss*e*

miss*e*

26 augusti 2010 16:17

åhh sikken söting! :)

http://www.ericadanielsson.blogg.se

 
Petra

Petra

26 augusti 2010 16:21

Åh, spelar du fotboll oxå?
/Nisse

http://aileenonisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrsa - 4 juli 2015 21:10


Vi är rätt dåliga på att skriva blogg nuförtiden. I början och några år framåt skrev vi nästan varje dag - precis som vi tycker en blogg ska vara! Nu hinner vi inte med att göra det så ofta så jag och matte har bestämt att avsluta denna blogg - kan b...

Av Yrsa - 25 maj 2015 21:48

I helgen fick jag vara med när vi firade mormor och morfar som hade varit gifta i 60-år! Grattis! Fast.... Jag fick sitta mycket i bilen när de skulle äta middag på hotellet och sånt ?. Sen varje gång vi promenerade till vår stuga så skällde jag ut e...

Av Yrsa - 11 maj 2015 22:32

Oj vad länge jag skrev. I början var bloggen en dags-blogg - sen blev det en vecko-blogg och nu känns det som om det blivit en månads-blogg. Jag ska skärpa mig - om bara matte hjälper mig. Här har nästan alla snö försvunnit, det ligger bara pytte-lit...

Av Yrsa - 13 mars 2015 18:15


Matte sover alltid lite för länge på morgonen så hon vill att jag snabbt ska göra mina behov ute på gården. Jag håller på att göra henne tokig för istället för att göra mina behov så rullar jag mig i snön - det är jättehärligt. På sommaren gör jag sa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards