Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Yrsa - 16 augusti 2010 19:31

Jo det blev bad på stugan på fredagen - det var jättevarmt ute så jag och matte åkte dit, klippte gräs, badade och bara mådde skönt. På kvällen fick vi besök av Ullis, Mia och Moncho. Kul tyckte vi. Matte fick skura efteråt som vanligt. Lördag var jag ensam medan matte spelade golf, men på eftermiddagen kom min älskade husse hem. Lördag var det jättevarmt här, så varmt har det nog inte varit i sommar. Vi kunde sitta ute jättelänge på kvällen, ja nästan natten och bara njuta. Söndag hände det inte så mycket - riktigt slappardag. Idag när jag och matte gick ut på morgonen var det bara 8 grader varmt ute, brr lite kyligt men jag och matte gillar när det börjar bli höst, kanske för att vi är född på hösten båda två. Ikväll har jag hjälpt till att klippa gräs och rensa gräs, jag åt en massa maskrosor, bläää sa matte åt mig. Nu bär det strax iväg på en kvällspromenad i solskenet. /Yrsa


  

Men Moncho kom ner på gräset då!


  

Mäh han är ju så snabb och bara springer förbi mig - jag ids då inte jaga nå mer.


  

Här myser husse och Moncho.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards