Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Yrsa - 11 augusti 2010 09:28

igår var det vaktandet av hus igen - som vanligt nu när det är vardag. Jag försöker hitta på så mycket jag kan - så gör jag varje år när det varit semester, jag är ju van att ha folk omkring mig hela tiden. Mormor - den ängeln - kommer som vanligt varje lunch för att gå ut med mig. Men nu är det länge sen jag fick träffa morfar, men nästa vecka ska jag bo hos dem några dagar eller om de bor hos mig kanske. Igår spelade matte golf (hon tyckte häromdagen inte det var något kul att spela golf, men se nu låter det annorlunda, jag har aldrig förstått detta golfspel). Men husse tog med mig ut så jag fick se när de spelade. Sen en sväng till stugan och plockade hem lite fina blommor. Häromkvällen var matte till Ullis och båda dom är mycket för att fotografera - nu hittade de en ny funktion på mattes telefon därav dagens blogg-bilder. Ganska fina tycker jag. Nu blir det tyst och tomt i huset, idag åker Björn och husse ska också bort några dagar, så jag och matte får klara oss själva. Undrar om vi ska sova mycket, jag vet att matte gillar det. Ha en skön dag /Yrsa


  

Svart-vita bilder höll de på med.


  

Ullis ser ut som i en skräck-film haha.


  

Jag tycker själv jag är ganska snygg!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards